23948sdkhjf

Kellogg’s skyder på Rema 1000

Efter Jonas Schrøder, kommunikationschef i Rema 1000, torsdag udtalte sig kritisk om de høje priser på mærkevarer, svarer Kellogg’s igen.
Debatten kommer efter, at Rema 1000 i onsdags fortalte om store skift i kundernes indkøbsvaner, hvor de traditionelle mærkevarer fravælges til fordel for tilbudsvarer og Rema 1000s egne mærker.

Torsdag kom Jonas Schrøder, kommunikationschef i Rema 1000, med en opsigtsvækkende melding til B.T. 

- Der er nogle brands, der kraftigt bør overve...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094